1. Minulla olisi jäätelöä. Mikä tahansa kelpaa.
2. Minulla olisi rutosti aikaa
3. Minulla olisi viitsimystä lukea uskonnon ja historian kokeisiin, ja vielä ymmärtää kumpaakin seikottamatta niitä toisiinsa.
4. Angel tulisi.
5. Löytäisin itselleni jotain päällepantavaa että kehtaan mennä ulos.


Mutta tietenkään näistä mikään ei toteudu. Eipä sillä väliä, olen ylihilpeällä tullella muutenkin. Tosin tuo hiljaisuus ikkunan toisella puolella alkaa tympiä.
Kiittäisin erittäin paljon Tiinan kommentista. Tuntuu mukavalta, kun on joku tuntematon joka ymmärtää.
Mmmm...

Siitepöly. Voiko mitään kamalampaa olla? Ei voi. Juuri aamulla pääsin sanomasta, että olen onnekas, kun kyseinen kirous ei vaikuta minuun mitenkään. Olisi kannattanut siinä vaiheessa muistaa sanonta "Älä nuolaise ennenkuin tipahtaa". Nyt huomaan että se voi tosiaankin tarkoittaa jotain muutakin kuin jäätelöä.
Silmiä kutittaa.