*hengittää oikein syvään*

Okei... Olenko mä koskaan IKINÄ kertonut kunka mä vihaan matkijoita, valehtelijoita, ihmisiä jotka eivät välitä muutakuin itsestään? No, nyt tiedätte. Mä vihaanvihaanvihaanvihaan.... (Niin Mary Sueta taas...) ...vihaanvihaanvihaanniitä!

"It was only one... against... another... untill the end." Voih, mä rakastan tuota pätkää. Kauhiaa... Se on siis Memoryn musavideosta, tiedoksi kaikille jotka ymmärtää....

Meillä on sunnuntaina, eli äitienpäivänä siis (kuten kaikki tietävät) mixtreenin tanssiesitys. Minä eturiviss', lyödäänkö vetoa, että mä mokaan jotain? Lasken väärin, astun liian aikasin, teen jotain TÄYSIN typerää?

*vääntelee käsiään hysteerisen looisena ja yrittää rauhoittaa itseään* Hengitä... hengitä... HENGITÄ....
*ärähtää ahdistuneena ja menee paiskomaan ilmapalloja ja koulun muistitikkuja* Hemmetilliset päivät kaikille...